mandag 1. mars 2010

En lykkelig mandag!

Foto: Nooriamannen

Dette startet som en helt vanlig mandag og endte som en lykkelig mandag. Jeg satt på kontoret på slutten av dagen og så ut gjennom vinduet. Solen skinte og jeg var glad for en god nyhet, en nyhet som innebærer at jeg får mer tid til å være kreativ. Midt i det hele ringte Nooriamannen og inviterte meg på tapas med mer hjemme i vår egen stue :-). Nå er det kveld, vi har tent levende lys, spiller stemningsfull musikk og spiser tapas. Samtidig tover vaskemaskinen to lilla vesker som jeg har heklet. Ah, for en lykkelig mandag!

This ordinary monday ended up like a happy monday. The sun was shining today, and I received good news while at work: My husband called me and invited for tapas in our home. What a happy monday!

6 kommentarer:

Landcharm sa...

Så deilig. Slike mandager liker vi...

Kathrine H sa...

Så herlig med slike overraskelser! Du er heldig som har en slik mann. :o)

Ønsker deg en fortsatt fin marsuke!

Familien i Fjellborg sa...

for en hyggelig overraskelse - kos dere . hilsen Anita s

Mammadamen sa...

Høres ut som du har en perfekt mann:) Ønsker deg en riktig fin onsdag, og god tur til Molde, etterhvert.

Mia sa...

Såååå deilig med gode nyheter og lykkelige dager! Slike kan man da ikke få for mange av. Herlig for deg med mer tid til kreative sysler.

Home and Cottage sa...

Det er så godt når ting går godt! Spennende tid fremover nå, gleder meg til å følge deg :)

...og så tillater jeg å minne om føråpningen vi skal ha av vår nye butikk på CC vest torsdag om en uke. Jeg håper virkelig du kommer!