lørdag 6. mars 2010

En vidunderlig lørdag!

I dag er det strålende påskevær her hos oss, og jeg har vært på skirenn med eldstemann. Jeg har en krevende men svært tilfredsstillende uke bak meg, og da er det deilig med en sånn lørdag. De siste dagene har jeg vært på reise, og i går holdt jeg og 3 andre et seminar for 7o stykk. Tematikken var organisasjonsutvikling. Nostalgiske Nooria er nemlig ikke bare nostalgisk men faktisk også utviklingsorientert ;-). 

Etter en sånn uke har jeg lyst til å belønne meg selv med noe nytt, helst en tunika fra Odd Molly. Siden Nooriamannen ikke var uenig i at jeg fortjente det (ja jeg vet at jeg må holde på han ;-), er vi nå på vei til min favorittbutikk Dorothea. Jeg er spent på om det blir noe fangst på meg der.

I kveld skal Nooriamannen være sammen med gutta, så da skal jeg og en venninne ha kreativ aften med et betydelig innslag av skravling.

Tuddelu!

Foto: Nooriamannen

1 kommentar:

Bo med Lena sa...

Så nydelige klær du lager. Ønsker deg og dine en fortsatt fin helg:)