fredag 12. mars 2010

Gourmetklubben

Jeg måtte bare innom for å si god helg. I kveld skal jeg være sammen med gourmetklubben min, og det blir nok en herlig kveld med jentene tenker jeg. Hele denne helgen blir faktisk fullstappet av sosiale og herlige aktiviteter. Sånt liker jeg! I morgen skal jeg og Nooriajenta på tur til Tønsberg med en venninne og hennes datter. Der skal vi blant annet besøke diverse bruktbutikker. Misunnelig? ;-) 

Og så må jeg fortelle en ting: I morgen skal en flott jente stå brud i en kjole Tone og jeg har laget. Den skal dere få se på bloggen min i morgen.

PS! Kveldens vertinne i gourmetklubben skal få vertinnegave som jeg kjøpte på Home & Cottage på CC Vest i går. Jeg var nemlig på kjempekoselig bloggtreff og føråpning. Jeg kunne tatt med meg hele butikken om jeg kunne. Ja, faktisk tror jeg at jeg ville flyttet inn slik at jeg også kunne fått gulvet der også :-)). Det er definitivt det fineste gulvet jeg har sett ever!! Dessverre kan man ikke kjøpe det, men de har utrolig mye fint og sjelfullt man kan kjøpe.

God helg!

Foto: Nooriamannen

2 kommentarer:

Jannicke sa...

Gleder meg til å se kjolen!!

God helg, du har mye kjekt på programmet!

Klem J.

Home and Cottage sa...

Takk for at du kom på føråpningen vår - og velkommen skal du være til å flytte inn :) Håper vertinnen likte vertinnegaven du kjøpte hos oss! Ønsker deg en fin dag videre!